Rozvíjení zrakového vnímání a odezírání sluchově postižených dětí
K příručkám, které se zabývají metodikou, jak připravit sluchově postižené dítě pro vstup do školy, popř. k integraci, patří: Psychomotorický vývoj, Výchova řeči, Reedukace sluchu, Rozvíjení zrakového vnímání a odezírání, Procvičování prostorové orientace, Příprava na čtení, Skloňování podstatných jmen.
Rozvíjení zrakového vnímání a odezírání sluchově postižených dětí přináší praktické návody, jak rozvíjet zrakové vnímání a dovednost odezírat u dětí v předškolním věku a vytvářet tak předpoklady pro jejich úspěšnou integraci. Text doprovázejí návodné ilustrace Alexandry Justové.
Příručka je určena pracovníkům speciálně pedagogických center, učitelům škol pro sluchově postižené, studentům speciální pedagogiky a dalším odborným zájemcům.
Udělená schvalovací doložka MŠMT:
Schválilo MŠMT ČR č. j. 23 804/96-22, ze dne 12. srpna 1996 jako metodickou příručku pro učitele.
- Autor
- Janotová
- Předmět
- metodický materiál - sluchové postižení
- Určeno pro
- Odborná literatura
- Poznámka
- 1. vydání; 48 stran